Nu înțeleg logica ofertelor Orange la prelungire contracte

Nu am o problemă cu operatorii, dar am o problemă cu logica după care ei gandeac ofertele la abonamente.

Cu Vodafone am avut o poveste mai complicată, la ei nu m-aș întoarce în veci. Acolo pe lângă lipsa de logică, există și o lipsă acută de oameni pregătiți și cu durere în c*r.

Am abonament la Orange de 25 EUR. O sumă măricică, dar a venit la pachet cu niște beneficii la vremea semnării, cu un telefon la preț redus.

A expirat perioada contractuală și vreau să reinoiesc abonamentul. Nu mai vreau telefon, deci sunt îndreptățit să cer o valoare mai mică.

Orange are acum următoarele abonamente:

– 15 EUR Smart Plus 15, redus la 7.5 EUR (promo pe 2 ani de abonament)
– 20 EUR Smart Plus 20, redus la 16 EUR (promo pe 2 ani de abonamnet)
– 25 EUR Smart Plus 15, redus la 20 EUR (promo pe 2 ani de abonament)

Nu detaliez ce are fiecare abonament inclus, se poate verifica pe Orange.ro. Dar în mare sunt diferențe în roaming.

Ca să iți reinoiesti un contract ai 3 opțiuni:

1. Iți faci cont online pe Orange.ro și iți poți selecta de acolo oferte personalizate pentru tine.
2. Suni la un număr de pe Orange.ro și ceri cu un consultant.
3. Mergi într-un magazin Orange și ceri ofertă la prelungire contract.

Așa am făcut, în aceasi ordine.

În Online, primele 2 variante de abonament nu sunt disponibile pentru mine. Nici la preț întreg. Doar la Smart Plus 25 mi se oferă reducere de 1 EUR, deci 24 EUR. Asta deși, orice client, ca și mine, poate face un contract cu 7.5 EUR pe prima varianta.

Am sunat. Mesajul: ne pare rău, nu vă pot oferi nimic sub ofertele personalizate din contul online. Dar încercați într-un magazin, ei au putere mai mare de negociere.

Acum am ieșit din magazin, am aflat că doar la telefon cu un consultant se poate negocia, ei nu au nici o putere.

Deci sunt blocat. Fie rămân cu ce am (25 EUR), fie optez pentru un abonament mai scump. Pentru că așa înțelege Orange să păstreze clienții existenți.

Mă chinui să înțeleg logica. Poate cei care gândesc aceste strategii la Orange consideră că riscul ca un client să plece e mai mic decât avantajul financiar în cazul în care eu renunț și rămân cu ce am. Poate că, odată, cu ceva timp în urmă, strategia asta funcționa. În prezent însă, portarea e o chestiune de 3 click-uri și 2 minute. 0 efort.

În cazul meu e simplu. Nu rămân cu abonamentul de 25 EUR. Sunt oferte destule de unde să aleg.

De exemplu, Yoxo, care e tot al lor, imi da la 8 EUR: nelimitat internet și minute naționale, 5G în rețeaua Orange și roaming cu posibilitatea de achiziție pachete extra atunci când ai nevoie. De ce n-aș alege varianta asta?


 Abonează-te la Blogman.ro pe WhatsApp


Urmareste-ma pe Google News


 

 

4 comentarii la „Nu înțeleg logica ofertelor Orange la prelungire contracte”

  1. Tatal meu cel batran, om destept dar credul in oameni (e.g. sacalii de pe vanzari) este tot timpul ofertat de Orange cu cate un telefon nou. La ultima reinnoire nu a acceptat telefon nou, in schimb a obtinut reducere de 50% pentru vreo 6 luni din 24. Mai sunt 3-4 luni din contract, si iar incepe Orange sa il curteze cu telefoane de „nimnika” si alte porcarii.
    Insa la aproape 50RON abonamentul, nu este deloc atractiv comparand cu Digi. Nefiind un utilizator exigent dpdv al semnalului, vitezei de net, etc. se va porta, pur si simplu din motive de pret / ofertei neatractive de la Orange.

    Răspunde
    • Pe el macar il cauta Orange. In cazul meu, eu ii caut sa prelungesc si am impresia ca ma evita.
      Asta e, viata merge inainte, Yoxo e la 3 click-uri distanta. Sunt curios daca, dupa cererea de portare, vor fi mai interesati sa-mi faca vreo oferta. Asta ar fi, din punctul meu de vedere o jignire. Adica, pana ieri nu s-a putut si acum poti? A, ai crezut ca sunt idiot si acum crezi ca nu mai sunt? Cam asa s-ar traduce asta cu ofeta buna atunci cand ai facut deja cerere de portare.

Lasă un comentariu