GoPro m-a dezamagit!

Sa nu fiu înțeles greșit. GoPro are produse ok, folosesc momentan un GoPro 11, e un produs bun.

Atunci când l-am cumparat a venit la pachet cu o subscripție care îți da acces la o stocare în cloud și niște alte avantaje, gen editare video și alte beneficii (nu le știu pentru ca nu le-am folosit). Subscripția asta costa 50 EURO pe an. La cumpărare îți este oferită gratuit, de fapt e inclusă într-un bundle cu o camera și accesorii la un preț foarte avantajos pe care nu ai motive sa îl refuzi.

Si de aici urmează problemele. Daca ai nevoie și folosești aceasta subscripție e ok. Daca nu te interesează, atunci ar trebui sa anulezi reinoirea subscripției pana la împlinirea primului an pe care ai plătit-o intitial. Altfel, subscripția se reinoieste automat. Eu am uitat sa fac asta. Și, la fel ca mine, sunt mii de utilizatori care se plâng de aceasta problema, peste tot pe internet.

Zilele trecute primesc o notificare ca subscripția mea a fost reinoita și suma de 50 EURO mi-a fost retrasă din cont. Ok, e vina mea, n-am anulat-o. Intru pe chat la suport pe GoPro.com și deschid acest subiect și le explic ca de fapt nu folosesc aceste servicii și ca vreau sa anulez, dar ca vreau deasemenea sa primesc și banii înapoi, din moment ce nu doresc sa le folosesc. Răspuns: Nu se poate! Scrie în „termeni și condiții” subscripția odată plătită nu se returnează.

Ok, corect, așa e.

Am o singura problema cu procedura asta. GoPro nu mi-a trimis în prealabil nici o notificare ca urmează sa se întâmple aceasta reinoire de subscripție. De obicei, orice companie care tine la imaginea de brand trimite notificări cu câteva zile înainte. E ceva ce ține de imaginea de brand, de satisfacția clienților, de calitatea morala ce tine de corectitudine și prețuire a părerilor clienților despre produsul pe care îl oferi. Aparent, asta nu contează pentru GoPro. GoPro merge pe idea ca atâta timp cât avem ocazia, ne putem faulta daca suntem prinși în ofsaid. Pentru GoPro, eu, ca un client oarecare, valorez nu mai mult decât cei 50 EURO pe care ii încasează de la mine fără voia mea. Doar din neatenția mea. Nu contează ca în viitor nu voi mai cumpara produsele lor anulând astfel oportunitatea de a contribui la veniturile lor cu mult mai mulți bani decât cei 50 EURO. Nu-i interesează deloc varianta asta de beneficii pe termen mai lung. Ii interesează cei 50 EURO pe care ii iau acum și de aici încolo nu mai contez pentru ei.

Sunt maxim dejamagit de decizia asta a GoPro de a mă taxa fără voia mea pentru un produs pe care nu îl doresc.

Știți ca în zilele noastre exista acest drept de retur pe care clienții îl au pentru produse cumparate online. Dreptul de retur la produse fizice este obligatoriu pentru vânzători, iar acesta aduce și dezavantaje bănești pentru ca tu ca vânzător/producător ești nevoit sa revinzi în pierdere sau cu un adaos mai mic acest produs. E valabil și pentru GoPro, ei sunt obligați sa accepte retur pentru o camera pe care o cumperi și nu îți place.

La subcriptie e altfel și aici mă bulversează situația. Nu înțeleg de ce tu, GoPro, nu poți accepta un retur al unui produs care nu îți aduce pierderi bănești de nici un fel (o subscripție/licență), acest produs fiind un produs scriptic (nu ai costuri de livrare, de folosire, uzura fizica). Dar refuzi returul pentru acest produs, alegând sa sfidezi și sa pierzi un client care ți-a cumpărat produsul și care ar fi putut sa mai facă asta și în viitor daca l-ai fi tratat altfel.

Pur și simplu nu înțeleg de ce sa faci asta!

Oare GoPro nu se gândește la viitor pentru ca ei nu cred în acest viitor? Sa fie asta un semn în acest sens?

Cum să Anulezi un Abonament GoPro

Dacă ai decis că nu mai ai nevoie de un abonament GoPro, va trebui să urmezi pașii potriviți pentru anulare. Conform GoPro, utilizatorii pot anula abonamentele lor în orice moment. După ce ai inițiat procesul de anulare, abonamentul tău nu se va reînnoi automat. Cu toate acestea, vei putea să beneficiezi de serviciile GoPro până când anul tău se încheie. Cu asta spus, iată cum poți anula abonamentul GoPro.

  1. Accesează site-ul oficial GoPro aici.
  2. Selectează „Cont” în colțul din dreapta sus al ecranului și autentifică-te în contul tău.
  3. Selectează din nou butonul „Cont”.
  4. Alege „Abonamentul meu” din meniul derulant și apoi selectează „Abonament”.
  5. Alege „Anulează abonamentul”. Va trebui să urmezi indicațiile pentru a finaliza anularea.

Unii utilizatori au raportat că primesc un mesaj de eroare atunci când încearcă să-și anuleze abonamentul GoPro și nu pot continua procesul de anulare. Ca rezultat, unii au fost taxați pentru abonamentele lor din cauza imposibilității de a le anula. Dacă un utilizator întâmpină probleme la anularea abonamentului GoPro, va trebui să contacteze suportul direct pentru a rezolva problema.

Anulare abonament Gopro
Anulare abonament GoPro

 Abonează-te la Blogman.ro pe WhatsApp


Urmareste-ma pe Google News


 

 

Un comentariu la „GoPro m-a dezamagit!”

Lasă un comentariu