În primul rând, prețul este foarte mare raportat la valoarea mașinii și al clienților în targhetul acestei mașini. Vorbim de un preț care înseamnă 10% din valoarea mașinii. Ideea e că nu te poți gândi la Dacia Jogger ca la un camper cu excepția unor cazuri extreme și foarte rare. Nu ai suficient spațiu, un camper nu înseamnă doar spațiu de dormit, înseamnă să te poți retrage undeva cu tot ce ai nevoie pentru o perioada scurtă. Dacia Jogger iți oferă acel spațiu de dormit și cam atât. De asta zic că acest accesoriu e mai mult marketing decât utilitate.
Mai sunt aici două aspecte de luat în calcul, dacă te pasionează ideea asta de camper pentru Dacia Jogger.
- dacă rabatezi ultimul rând de scaune vei obține oricum o suprafață de dormit similară. Ok, nu e la fel de plană, dar nu te împiedică nimeni să pui în partea din spate o saltea care să umple acel gol. Avantajul e că zona de dormit va fi mult mai jos în comparație cu varianta oferită de Dacia care e la nivelul geamurilor, destul de inconfortabil și fără pic de intimitate.
- soluția asta propusă de dacia la 1600 de dolari poate fi copiată și făcută la sub 500 euro. Chiar sunt curios să văd cât de repede vor apărea variante de astfel de accesorii la vânzare pe internet.
Citeste si: