YouTube reduce criteriile de eligibilitate pentru monetizare

YouTube scade cerințele de eligibilitate pentru creatori pentru a face bani din vizualizări/reclame. Programul Partener YouTube le permite creatorilor să monetizeze conținutul lor. Mai multe persoane vor fi acum eligibile în urma scăderii cerințelor. YouTube va permite mai multor creatori să monetizeze prezența lor pe platformă, inclusiv creatori cu un număr mai mic de urmăritori.

Compania a anunțat astăzi că scade cerințele de eligibilitate pentru Programul Partener YouTube și deschide câteva metode de monetizare pentru creatorii mai mici, inclusiv chat plătit, tips-uri, membrii de canal și funcționalități de cumpărături.

Potrivit noii politici de eligibilitate, YPP (YouTube Partner Program) va fi deschis creatorilor odată ce aceștia ajung la 500 de abonați – jumătate din numărul pe care YouTube îl avea anterior. Alte repere se modifică, de asemenea: creatorii participanți vor avea nevoie de 3000 de ore de vizionare valide în loc de 4000 sau 3 milioane de vizualizări Shorts în comparație cu cele 10 milioane inițiale. Cerințele mai mici se vor implementa inițial în Statele Unite, Regatul Unit, Canada, Taiwan și Coreea de Sud.

Creatorii mai mici vor trebui în continuare să-și mărească audiența pentru a profita de veniturile publicitare, iar YouTube precizează că cerințele existente pentru YPP vor rămâne valabile pentru partajarea veniturilor (compania menționează că creatorii nu vor trebui să se reaplice la program odată ce ating cerințele mai mari). YouTube a utilizat programul său de partajare a veniturilor din publicitate pentru a atrage creatorii să facă bani, în special pentru a consolida conținutul său pe termen scurt în ultimele luni prin introducerea unui program de partajare a veniturilor din publicitate pentru Shorts.

Alte platforme precum TikTok au redus și ele cerințele pentru accesul la caracteristicile de monetizare pentru creatori. La începutul acestui an, compania a anunțat că funcția sa de plată pentru videoclipuri, Series, va fi disponibilă pentru creatorii cu peste 10.000 de urmăritori, dar că utilizatorii cu 1.000 de urmăritori care îndeplinesc alte cerințe pot aplica și ei pentru a participa la program. Series oferă creatorilor opțiunea de a partaja conținut premium pe care fanii îl pot plăti pentru a avea acces.

În ambele cazuri, creatorii mai mici au o șansă de a face bani de la fani și urmăritori care plătesc pentru conținut suplimentar, interacțiuni sau care în alte moduri îi sprijină financiar. 


 Abonează-te la Blogman.ro pe WhatsApp


Urmareste-ma pe Google News


 

 

Lasă un comentariu