Folosești ad-block pe YouTube? În curând nu vei mai putea face asta.

YouTube ia măsuri serioase pentru a împiedica folosirea ad-blockerelor. Cumva e o decizie logica și corecta. Atâta timp cât exista varianta sa plătești pentru a elimina reclamele din clipuri, e corect sa urmezi aceasta cale pentru ca așa, o parte din bani ajung și la cei care muncesc și produc acel content.

În era internetului, publicitatea este omniprezentă, iar YouTube este una dintre cele mai mari platforme de distribuție a conținutului video. Cu toate acestea, există o problemă constantă cu ad-blockerele, care permit utilizatorilor să evite afișarea reclamelor. Într-o mișcare îndrăzneață, YouTube intensifică lupta împotriva acestor ad-blockere și face tot posibilul să-i determine pe utilizatori să renunțe la ele sau să treacă la abonamentul YouTube Premium.

Într-o declarație dată publicației The Verge, Christopher Lawton, managerul de comunicare al YouTube, a afirmat că platforma a „lansat un efort global” pentru a încuraja utilizatorii să permită afișarea reclamelor sau să încerce YouTube Premium. Acest lucru vine în contextul în care, tot mai mulți utilizatori se confruntă cu un mesaj care le spune că „redarea videoclipurilor este blocată, cu excepția cazului în care YouTube este adăugat pe lista albă sau ad-blockerul este dezactivat.” Utilizatorii primesc, de asemenea, un avertisment pentru a permite reclamele sau a încerca YouTube Premium.

YouTube a confirmat în iunie că dezactivează videoclipurile pentru utilizatorii cu ad-blockere, dar Lawton a descris aceasta drept doar o „mică experiență la nivel global” la acea vreme. Acum, YouTube a extins acest efort. În ultimele săptămâni, tot mai mulți utilizatori cu ad-blockere instalate s-au trezit în imposibilitatea de a viziona videoclipuri pe YouTube, un articol de pe Android Authority evidențiind creșterea rapoartelor.

Lawton susține că „folosirea ad-blockerelor” încalcă termenii de serviciu ai platformei, adăugând că „reclamele susțin un ecosistem divers de creatori la nivel global și permit miliardelor de oameni să acceseze conținutul lor preferat pe YouTube.”

În cursul acestui an, YouTube a făcut mai multe modificări privind modul de funcționare a reclamelor pe platforma sa. Compania a introdus reclame de 30 de secunde nesusceptibile de a fi omise în aplicația sa TV în luna mai și a început ulterior să experimenteze cu pauze publicitare mai lungi, dar mai puțin frecvente, în emisiunile TV. YouTube speră, probabil, că pauzele publicitare mai lungi vor determina mai mulți utilizatori să se aboneze la YouTube Premium, care elimină reclamele. Cu toate acestea, o majorare de preț de 2 dolari și întreruperea planului mai ieftin Premium Lite ar putea face această opțiune mai puțin atractivă.

YouTube blochează ad-block-urile
YouTube blochează ad-block-urile (preluat The Verge)

 Abonează-te la Blogman.ro pe WhatsApp


Urmareste-ma pe Google News


 

 

Lasă un comentariu