Imagini mai jos in articol. Noul Duster arata bine la exterior. Chiar arata foarte bine din punctul meu de vedere, dar asta cu designul e o chestiune foarte subiectiva.
Designul la interior nu e la fel de avansat, mai degraba seamana cu interiorul vechiului Duster. Apare totusi un display digital generos in locul ceasurilor de bord. Asta e un plus. Ecranul multimedia central e mai mare si are la baza Android. Asta inseamna posibilitati de utilizare mai diversificate si mai multe posibilitati de personalizare si functionare, dar mi-e teama sa nu sufere la partea de performanta, responsive.
Calitatea materialelor la interior e aceasi, adica materiale ieftine. Nu ne putem plange de asta, Duster e o masina ieftina (vedeti cum au luat-o razna preturile masinilor noi in ultima vreme). Apropo, se spune ca modelul de baza va costa sub 20000 euro.
Maneta cutiei de viteze automate este foarte futurista, in stilul Audi, e mai mult un comutator decat un levier.
Ce nu-mi place: Dacia/Renault se incapataneaza sa doteze Duster cu motoare anemice si in configuratii motor/cutie/transmisie limitate ca personalizare. Exact ca la modelul anterior. Probabil ca daca ar exclude aceste limitari, Duster ar deveni rapid un campion in vanzari.
Noutate: exista acum si propulsie Hybrida pe Duster (motorina + electric) cu 140CP.
Abonează-te la Blogman.ro pe WhatsApp
Urmareste-ma pe Google News
– „Cate butoane doriti sa punem pe volan?”
– „Da si la gramada!”
Un volan cu „de toate”…
La Dacia inca nu se cunoaste arta aia de a folosi butoane, clapete, grupate si pozitionate intuitiv si usor de recunoscut tactil – combinatie care ajuta soferul, dupa ceva timp, sa nu mai mute ochii de la drum cand vrea sa apese un buton…