O discutie despre subiectivism și moralitate pe bloguri.

Mi-a scris cineva zilele trecute un email sa mă critice pentru articolul despre Vodafone. Nu știu în ce calitate mi-a scris respectivul, pentru ca nu a lăsat astfel de detalii. 

Ideea mailului e următoarea: de ce sar eu în sus la fiecare campanie Vodafone și ii critic, de ce fac asta pentru ca e clar ca sunt subiectiv pentru ca am avut o situație în care am fost nemulțumit. Și mai mult decât atât, repetabilitatea subiectului denota un comportament imoral. Asta a fost esența mesajului.

Bun, sa lămurim aceste aspecte. 

Sunt subiectiv? 

Da, cel mai probabil sunt. Am avut o disputa cu Vodafone în calitate de client. Sunt și acum uluit de cum am fost tratat, și a fost vorba nu de o singura interacțiune, ci de discuții întinse pe mai mult de 30 zile. Știu și eu sa fac diferența între un caz simplu de client nemulțumit și o situație care pare ca scapă de sub control. În consecință, consider ca știu când o critica e exagerata sau din contra, e justificata. Consider ca Vodafone nu a îmbunătățit deloc calitatea interacțiunii cu clienții, iar asta se vede în comentariile tuturor postărilor pe care ei le fac pe bloguri sau rețele sociale. Asta e motivul pentru care ii critic în continuare.

Asta este blogul meu, este un blog personal. Am dreptul să-mi expun părerile și experiențele aici, iar fiecare dintre cei care citesc pot judeca singuri dacă părerea mea este corecta sau nu. Și pot penaliza acest comportament prin a nu mai citi vreodată ceva aici.

Este imoral sa critici o companie pe blog?

Nu, nu este. Așa cum am zis, scriu despre evenimente care s-au întâmplat, argumentez și explic în detaliu orice critica. la articolul cu pricina, a scris cineva în comentarii ca scriu astfel pentru ca sunt ofticat ca nu primesc și eu bani de la Vodafone pentru astfel de campanii. Nu e cazul cu Vodafone, dar oricum, nu orice propunere de colaborare este automat o colaborare. Și aici ajungem la un punct al discuției despre moralitate. Primesc des propuneri de colaborări cu cazinouri și jocuri de noroc. Iata un exemplu mai jos (chiar de azi). Ati văzut pana acum un articol de acest fel pe acest blog? Nici n-o sa fie! Deci cum e cu moralitatea?

Propunere colaborare Blogman.ro

Vreți sa va dau un exemplu de influencer care nu critica pe nimeni, dar care are pe banda rulantă campanii de promovare pentru cazinouri și jocuri de noroc? Ce ziceți de Dorian? El nu critica și nu refuza pe nimeni la colaborări. Aduceți-vă aminte ca făcea reclama pe bani publici primarului Firea când s-a inaugurat nu știu ce lucrare ori București. E mai ok Dorian? E mai ok el când știm ca o mare parte din publicul lui sunt copii care astfel sunt inițiați în ”tainele” jocurilor de noroc? În afara de câțiva blogeri, nimeni nu zice nimic de Dorian. Nimeni nu-i spune ca e imoral ce face. Dar s-a trezit unul să-mi spună mie asta pentru ca am criticat Vodafone într-un articol.


 Abonează-te la Blogman.ro pe WhatsApp


Urmareste-ma pe Google News


 

 

Lasă un comentariu